Aula informàtica

Aula informàtica

dijous, 29 de setembre del 2016

dimarts, 20 de setembre del 2016

dilluns, 20 de juny del 2016

Valoracions del curs amb un DRIVE compartit

Aquest curs a Informàtica ens acomiadem amb unes valoracions fetes des d'un DRIVE compartit. 

3r B


4t A



4t B

dijous, 16 de juny del 2016

Creem un video amb STOP MOTION

Els nens i nenes de 4t B han fet servir l'App STOP MOTION  de l'Ipad per a crear un video d'un conte que han treballat a música.

Un cop fets els personatges i escenaris del conte els han fet un seguit de fotografies per crear la sensació de moviment que obtindrem després amb l'App.

I ha quedat així:


dimarts, 5 d’abril del 2016

Treballs a 4t de Sant Jordi : Aula d'Informàtica


Avui els nens i nenes de 4t han fet un treball en Word sobre la llegenda de Sant Jordi. Cercant imatges i afegint-hi un text han elaborat petits còmics de 6 vinyetes.

Els ha costat una mica poder moure les imatges i quadrar-les amb el text..... però se n'estan sortint.

Molt bé nois i noies !!!





IPADS a cicle mitjà

Durant dues setmanes disposem a l'escola de 12 IPADS en prèstec que ens proporciona el CRP de les Corts. 
D'aquesta manera podem dividir la classe en dos grups i, mentre uns fan activitats amb l'ordinador, la resta gaudeix de diverses Apps en els Ipads.

Hem experimentat amb apps de robòtica, català i matemàtiques.

Ha estat molt interessant i divertit !!!

dijous, 31 de març del 2016

LEGO MINDSTORMS a 6è de primària

Durant aquesta setmana i la que ve els nens i nenes de 6è faran un taller de LEGO MINDSTORMS.

Es tracta d'una iniciativa del CRP de les Corts. Per posar-ho en marxa comptarem amb l'ajut i assessorament de'n Francisco Fernández i del material necessari que el mateix CRP ens proporciona.

 ÀLBUM DE FOTOS

El desenvolupament del taller es basa en el següent programa:

1ª sessió
·         Donar a conèixer els objectius de les sessions
o   Fomentar el treball en equip, tots som responsables i tots decidim que cal fer
o   Construir un robot seguint unes instruccions donades
o   Programar un robot per desenvolupar una tasca concreta
o   Fer-se responsables de totes i cadascuna de les peces del kit
·         Muntar el robot

2ª sessió
·         Tenir lligats els robots amb les tauletes, feina del professorat
·         Presentar les possibilitats dels blocs de programació amb ajut d’un projector
o   Verds : Mover tanque
§  Apagado/Rotaciones /Encendido
§  Experimentar el moviment del robot
o   1er repte
§  Una línia amb un punt d’inici i final. Cal fer el recorregut en un sol intent
·         Expliquen com ho han fet
o   2n repte
§  Seguir una línia amb un angle recte
·         Com ho han aconseguit ?
3ª sessió
·         Interactuar amb el medi
o   Sensor ultrasònic
§  Muntar lliurement al robot
§  Mostrar possibilitats dels blocs taronja incidint especialment en el rellotge de sorra i els seus diferents sensors
o   1r repte
§  Aturar-se a 10 cm d’una paret
·         Com ?
o   2n repte
§  Comportar-se com un robot aspirador de casa
·         Com ?

4ª sessió
·         Seguir un circuit ja dissenyat
Desmuntar i recollir peces segons esquema